„Afacerile” lui Pandele se bat cap în cap cu ale Gabrielei Firea, dar nici unul nu este deranjat

0
8
Independenta Gabriela Firea firea nu candidează Preşedintele PSD Bucureşti, Gabriela Firea, nu va candida la nici o funcţie la nivelul conducerii partidului la congresul prima rectificare bugetară Deputatul Nicuşor Dan o aşteaptă în instanţă pe primarul general al capitalei, Gabriela Firea, pentru o dezbatere faţă în faţă Firea are plângere penală mobilier stradal desființarea administrațiilor USR cere demisia Gabriele Firea

„Afacerile” lui Pandele se bat cap în cap cu ale Gabrielei Firea, dar nici unul nu este deranjat, iar aici ne referim la deciziile pe care cei doi edili vor să le ia în legătură cu autobuzele achiziționate și poluare din cele două orașe. 

Astfel că, Florentin Pandele, primarul din Voluntari, vrea să cumpere autobuze Euro 3 cu doar 15.000 de euro bucata pe care să le repare cu mai puțin de 5.000 de euro și apoi să le pună în circulație spre București. Problema este că, de cealaltă parte se află Firea care vrea taxa Oxigen pentru mașini poluante care circulă prin București. Problema este că pe Firea nu o deranjează că soțul ei își trimite autobuzele poluante în București. Ba chiar a dat și comunicat că este în regulă ca acestea să circule pentru că ele nu ajung în centrul Bucureștiului. 

Autobuzele cu norma de poluare Euro 3 care aparţin UAT-urilor limitrofe nu ajung în centrul Capitalei, a precizat municipalitatea bucureşteană.

„Niciunul dintre traseele autobuzelor care aparţin comunelor limitrofe Bucureştiului nu include centrul Capitalei, ci doar fac legătura, la intrarea în Bucureşti, cu alte mijloace de transport în comun care aparţin STB. Deci autobuzele cu norma de poluare Euro 3 care aparţin UAT-urilor limitrofe nu ajung în centrul Capitalei, în zona ZACA. (…) În ceea ce priveşte parcul rulant al STB, subliniem că, după finalizarea achiziţiilor mijloacelor de transport în comun moderne, Euro 6, autobuzele cu norma de poluare Euro 3 vor fi retrase de pe trasee”, spun oficialii PMB

Primăria București vrea să sprijine „Afacerile” lui Pandele

Municipalitatea aminteşte că în 2016 a fost înfiinţată Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov (ADITPBI), care a permis extinderea transportului public din Capitală şi în judeţul Ilfov, prin crearea de linii regionale.

Pe aceste linii circulă preponderent autobuzele aparţinând STB, dar şi ale unor societăţi aparţinând operatorilor din judeţul Ilfov, respectiv STV SA – Voluntari şi STCM Ecotrans Chitila.

În prezent, în regiunea Bucureşti – Ilfov circulă 1.191 de autobuze, dintre acestea 1.110 aparţin STB SA şi au norme de poluare Euro 6, Euro 4 şi Euro 3; 75 operatorului STV SA – Voluntari şi au norme de poluare Euro 5 şi Euro 3; şase STCM Ecotrans Chitila şi au norme de poluare Euro 6.

În Ilfov funcţionează 60 de linii regionale, care sunt operate cu cele 144 autobuze ale STB SA, 75 ale STV SA şi şase ale STCM Ecotrans Chitila. STB funcţionează pe 42 de linii, STV pe 16 linii, STCM Ecotrans Chitila pe două linii. PMB mai anunţă că va supune vineri votului CGMB un proiect de asociere cu oraşul Voluntari pentru achiziţia a 36 de autobuze electrice.

„Pentru a sprijini modernizarea parcului auto al Societăţii de Transport Voluntari, Primăria Capitalei, în următoarea şedinţă de consiliu, va supune votului CMGB un proiect de asociere a Municipiului Bucureşti cu Oraşul Voluntari, pentru aprobarea a două acorduri de parteneriat necesare semnării unor contracte de finanţare aferente proiectelor depuse de Primăria Voluntari în cadrul POR 2014 – 2020, ce vizează achiziţia de autobuze electrice”, a menţionat Primăria Capitalei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here