Asociația Coaliția pentru Economie Digitală lansează petiția #continuam pentru reglementarea de urgență a serviciilor ride sharing

Serviciile de ride-sharing COTAR minte #continuam oug 21/2019 Legea Taximetriei a scos „din joc” 25% dintre șoferii cu aplicație de ridesharing lumea supărată taxi Oficialii taximetriștilor sunt supărați că lumea e supărată pe serviciile lor proaste și preferă serviciile semi-clandestine platformelor digitale de mobilitate urbană
Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!


Asociația Coaliția pentru Economie Digitală, organizatie independentă care reprezintă principalele companii de ride sharing și e-hailing din Romania, Uber, Bolt și Clever, lansează petiția #continuam, o initiativa dedicată celor care doresc ca serviciile moderne de transport urban să continue să funcționeze în România.

Petiția poate fi semnată la adresa https://www.continuam.ro/ unde sunt disponibile toate informațiile despre situația din acest moment de pe piața de ride sharing și e-hailing.

„Am dorit să punem la dispoziția celor 2,5 de milioane de români care folosesc aceste platforme un canal prin care să-și poată spune punctul de vedere, într-un mod civilizat, așa cum sunt și serviciile de transport pentru a căror reglementare milităm. Credem că nu prin proteste de stradă, prin blocarea piețelor publice și a traficului trebuie să ne facem auzită vocea, ci prin mobilizarea civică a celor care sunt alături de noi. Sperăm că și Guvernul României va auzi aceste voci și va lua o decizie cât mai repede,” spune Cătălin Codreanu, Președintele Asociației Coaliția pentru Economie Digitală. 

Asociația Coaliția pentru Economie Digitală este de părere că doar adoptarea imediată a unei Ordonanțe de Urgență care să reglementeze serviciile de ride sharing va asigura continuarea funcționării acestora la întreaga capacitate și va preveni abuzurile împotriva șoferilor parteneri. Asociația atrage atenția că interpretarea greșită a modificărilor aduse Legii Taximetriei săptămâna trecută precum și lipsa reglementării specifice a dus la numeroase acțiuni împotriva șoferilor: amenzi, plăcuțe de înmatriculare ridicate de Poliție și chiar acte de violență. Prin urmare, numărul șoferilor activi pe platforme a scăzut cu 25% într-o singura zi, iar timpul de așteptare pentru comenzile plasate prin cele trei aplicații a crescut la peste 10 minute.

Segmentul de ride sharing aduce, anual, beneficii, directe și indirecte, de peste 1 miliard de lei și oferă un loc de muncă pentru peste 20.000 de șoferi parteneri. Sunt servicii care pun România pe harta transportului urban modern. Oferă alternative sigure și familiare atât utilizatorilor de zi cu zi, dar mai ales turiștilor care sunt deja obișnuiți cu ele.

Modernizarea transportului urban din România poate începe cu reglementarea acestor servicii. Acestea, pe lângă beneficiile de ordin financiar pe care le aduc, contribuie într-o măsură foarte mare la descongestionarea traficului.



Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close