Bonus de 100 de milioane pentru constructorii Autostrăzii Ploieşti-Braşov

0
COTAR se folosește de cazul din Caracal și atacă Guvernul, spunând că Executivul ar trebui să reevalueze situaţia legislaţiei transportului de persoane. Cotar atacă guvernul Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) solicită suportul eurodeputaţilor români pentru desecretizarea scrisorii primite de la Comisia Europeană (CE) Guvernul PSD-ALDE ratează dezvoltarea României restituirea taxei auto bonus autostrada ploiești-Brașov Autostrada Sudului Autostrăzile construite în parteneriat public privat secțiunea 1 autostrada Sibiu-Piteşti Adoptă o autostradă trei autostrăzi test imposibil de trecut Banii privind taxa auto vor fi rambursaţi cel târziu până în luna iunie a acestui an, potrivit ministrului Finanţelor Publice, Eugen Teodorovici.  lacomia lui dragnea desecretizarea scrisorii fără investiții fonduri europene actualul model de taxare, kilometri de autostradă autostrada estului

Bonus de 100 de milioane pentru constructorii Autostrăzii Ploieşti-Braşov dacă termină lucrarea cu un an mai devreme, dar ar putea fi şi penalizaţi cu aceeaşi sumă dacă întârzie cu un an finalizarea lucrărilor, a anunțat Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză (CNSP). 

1,4 miliarde euro este valoarea investiţiei din care partenerul public până la 25% şi până la 75% sau puţin mai mult asocierea căreia i s-a atribuit şi care a fost astăzi prezentă, a mai afirmat acesta.

Durata întregului proiect este de 24 de ani din care, în principiu, este un an proiectare, trei ani execuţie şi 20 de ani operarea, astfel încât să poată fi returnată valoarea pe care a investit-o partenerul privat.

„Proiectul este conceput în baza traficului şi studiului de trafic efectuate acum câţiva ani şi are de asemenea în el o profitabilitate de aproape 10%, ceea ce a asigurat interesul investitorilor străini. Au fost mai mulţi am rămas la această asociere cu firma chineză, cea mai importantă din lume. O altă dată importantă este că se prevede o bonificaţie în cazul proiectul este terminat mai devreme, respectiv în loc de patru ani, trei ani sau doi ani, o să vedem cât de repede, dar, de asemenea şi o penalitate dacă întârzie, de circa 100 de milioane de euro pe an”, a spus Ion Ghizdeanu. 

Potrivit lui, acum are loc faza finală de negociere a clauzelor şi apoi urmează semnarea contractului cu asocierea formată din companiile CCCC International din China şi Makyol din Turcia. Mai mult, dacă se începe de pe acum proiectarea ar putea fi finalizată anul viitor, iar atunci va începe construcţia. 

Acesta a fost prezent la întâlnire pregătitoare pentru negocierea şi finalizarea contractului de realizare, în parteneriat public-privat, a Autostrăzii Ploieşti-Braşov alături de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, şi de conducerea asocierii de firme calificată pentru atribuirea contractului de parteneriat public-privat. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here