luni, august 2, 2021
AcasăAgenda ZileiBrandul de țară al României a crescut cu peste 50 de miliarde...

Brandul de țară al României a crescut cu peste 50 de miliarde de dolari

Brandul de țară al României a crescut cu peste 50 de miliarde de dolari (27%), în ultimul an, până la 222 de miliarde de dolari, arată un studiu publicat luni de compania americană de consultanţă Brand Finance. 

În acest context, România este pe locul 45 într-un clasament al primelor 100 de ţări ca valoare a brandului de ţară, în creştere cu patru locuri faţă de locul 49 pe care se situa în 2017.

România este depășită în acest clasament de ţări precum Iran, Columbia, Vietnam sau Bangladesh, dar se situează în faţa unor ţări precum Ungaria – locul 54, Slovacia – locul 55, Grecia – locul 59, sau Bulgaria – locul 70. 

Brandul de țară al României, mic pe lângă altele

SUA beneficiază, la nivel global, de cel mai valoros brand de ţară, 25.900 miliarde de dolari, în creştere cu 23% în ritm anual, urmat de brandul de ţară al Chinei (12.800 miliarde de dolari) şi cel al Germaniei (5.100 miliarde de dolari). Pe ultimele locuri se situează Libia, Honduras şi Insula Mauritius.

Studiul Brand Finance Nation Brands se bazează pe datele colectate de la Fondul Monetar Internaţional, Forumul Economic Mondial şi fDI Intelligence. Studiul calculează valoarea brandului unei ţări pe baza mai multor criterii grupate sub trei piloni: bunuri şi servicii, turism, investiţii şi societate, acestea fiind apoi corelate cu produsul intern brut al ţării respective

Articole asemanătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cele mai accesate