Ministerul Turismului lansează încă un clip de promovare a României controversat

clip de promovare a României controversat bogdan trif Ministrul Turismului este incompetent
Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!


Ministerul Turismului lansează încă un clip de promovare a României controversat, la câteva luni după ce au mai creat încă un astfel de clip pentru a promova city break-ul cultural în România. 

Și de data aceasta ministerul Turismului reușește să atragă criticile celor din îndustria de publicitate și film pentru un clip care ar trebui să ne promoveze în afară, dar făcut în limba Română. 

Și cum acest lucru nu ar fi de ajuns, la finalul clipului apare Ilie Năstase, care ar trebui să fie personalitatea ce aduce plus de imagine României. Problema este că, în momentul de față, Ilie Năstase este pe lista UNPR pentru alegerile europarlamentare. 

Mai mult, acesta a fost implicat și într-un scandal cu polițiștii de la circulație după ce a fost prins la volan în stare de ebrietate. 

Dar trecând peste toate discuțiile legate de personajul în cauză, ministerul Turismului este critical pe motiv că iar a cheltuit extrem de mult pentru un clip care putea fi făcut și mai bine și mai ieftin.

Pe de altă parte, unii dintre aceștia critică noul clip de promovare al Ministerului Turismului cu un altul realizat de publicația UNILAD Adventure, care pare mult mai profesionist realizat: 

 

Clipul trecut a fost realizat cu costuri de 37.500 de euro fara TVA. Iată-l aici: 

Clip de promovare a României controversat

Internauții nu au lăsat toate aceste erori ale ministerului să treacă nesancționate. 

Foarte frumos, doar că fără o subtitrare a unei limbi de circulație internațională lasă impresia că ar fi destinat doar cetățenilor cunoscători de limba română. Ar fi păcat mai ales ca Domnul Ilie face invitația în limba română „Vino în țara mea”. Cred că se referea la posibili turiști din alte țări”.

Un alt internaut spune despre clip că este unul necreativ. „Necreativ, prea mult, o succesiune de câteva zeci de obiective, editare de 1000 de euro, făcut să fie făcut, superficial, nu rămâi cu nimic, nu are profunzime, aceeasi frunză, fără un slogan ce să îți rămână.”



Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close