Reclamele Gabrielei Firea ne costă milioane de euro

primar al bucureștiului primarul faliment firea În ultimii 50 - 60 de ani, nu s-a investit serios în sistemul de termoficare, adică să se facă o înlocuire totală a conductelor Firea îl laudă pe Tăriceanu Primarul Bucureștiului Gabriela Firea vrea să consolideze 200 de clădiri cu risc seismic din cele 349, până în 2020 gabriela Firea vrea USL
Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!


Reclamele Gabrielei Firea ne costă milioane de euro, și asta pentru că de câteva luni de zile, la radio şi la tv, printre reclamele la chipsuri, farmacii şi produse de curăţat baia îşi fac, agasant de des, apariţia reclamele Primăriei Capitalei
Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, din bani publici, au fost difuzate pe posturile tv în doar câteva luni.
„Mai mult, Gabriela Firea a dat televiziunilor, radiourilor şi site-urilor 5,2 milioane de lei, în perioada 15 august – 15 noiembrie, ca să promoveze realizarea spitalului de copii Gomoiu, unde Corpul de Control al Guvernului a descoperit mari probleme legate de zecile de supraevaluări ce au fost făcute acolo, cum ar fi cazul celor opt vase de toaletă care au fost plătite cu peste 2.800 de lei bucata, în timp ce ar fi costat, de fapt, 272 de lei”, este de părere liberalul Gigel Știrbu.
Potrivit lui, constatăm că printre activităţile derulate la Primăria Capitalei sau mai bine spus la Primăria Gabrielei, activităţi demne de o lipitoare de partid PSD, printre acestea se numără sifonarea banului public şi sufocarea cetăţenilor cu propagandă radio-tv.

Reclamele Gabrielei Firea ne costă milioane de euro 

„Când primarul îşi face un pic treaba, dar mult mai mult se face că şi-o face, începe să manipuleze psihologic oamenii la tv cu mesaje plătite chiar din banii lor. Doresc să-i reamintesc d-nei Firea, care de ceva vreme se află într-o permanentă campanie electorală pe banii bucureştenilor, că Primaria şi bugetul Capitalei şi nu îi aparţin, iar calitatea domniei sale este doar aceea de administrator şi nu de proprietar. Vă întreb, d-nă Firea, de ce credeţi că au nevoie, de exemplu zilele astea, bucureştenii, care plătesc din greu taxe şi impozite, când se întorc acasă după o zi întreagă de muncă? De marketing-ul dvs. politic sau de căldură şi apă caldă? Să nu aveţi vreun dubiu că cetăţenii nu observă şi singuri ce le oferă Primăria Capitalei când duc un trai rupt din vremea comunismului. Încetaţi să încercaţi să le formaţi dvs. o opinie favorabilă din banii lor în ceea ce vă priveşte”, a mai spus Știrbu.
Acesta afirmă că, în loc să arunce milioanele de euro din bugetul Primăriei în bugetele televiziunilor, mai bine ar moderniza sistemul de distribuire a agentului termic, ar reabilita şi moderniza infrastructura capitalei noastre europene, ar reabilita clădirile istorice, parcurile, ar fluidiza traficul şi ar reduce poluarea.
„Vă solicit, d-nă Firea, să opriţi de îndată promovarea dvs. electorală în mass-media, cot la cot, în această perioadă, cu candidaţii la prezidenţiale şi să utilizaţi bugetul Primăriei Capitalei în interesul cetăţeanului.Credeţi-mă, cea mai bună idee de reclamă este să vă faceţi treaba! Chiar dacă, acum, bucureştenii contribuie fără voia lor la campania dvs. electorală, fiţi sigură că acest lucru îl vor sancţiona cu prima ocazie prin vot”, a declarat liberalul.


Urmăriți-ne și dați un LIKE și un SHARE!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close