Tronsonul Gara de Nord – Otopeni va avea un singur tren. Va circula la 50 de minute

0
Proteste masive se anunță la CFR Călători și la mecanicii de locomotivă, timp de patru săptămâni, începând din 16 septembrie infrastructura feroviară Peste 300 de vagoane de călători vor fi modernizate, în acest an, compania CFR Călători având alocare bugetară dublă În ultimele zile, în traficul de călători, s-au înregistrat vârfuri de trafic pe toate magistralele de cale ferată, iar în acest sens, compania a acţionat cu întregul parc de material rulant 1.000 de sancţiuni contravenţionale calea ferata tren trenuri 40 de dosare penale

Tronsonul Gara de Nord – Otopeni va avea un singur tren care va circula la 50 de minute, a declarat Dan Costescu, directorul general al CFR Călători.

„Este posibil în acest moment, când încărcarea este mică – la începutul exploatării unei linii tot timpul încărcarea este mai mică – ar fi posibil să avem 50 de minute, pentru că mai sunt şi alte trenuri în grafic. De exemplu, dacă nu ar fi trenurile de Galaţi, ne-am duce undeva la 30 şi ceva de minute. Lucrurile se pot îmbunătăţi. Materialul rulant este pregătit. Pentru intervalul care ni se oferă în acest moment de către CFR Infrastructură, este suficient un singur automotor, pentru că distanţa este foarte mică”, a spus Costescu.

Trenul respectiv, chiar dacă are 15 ani, este cel mai nou din România şi are o capacitate de 70 sau de 110 locuri, în funcţie de configuraţie.

CFR Călători are în prezent un parc activ de 1.002 vagoane, din care 260 au fost reparate şi 28 au fost modernizate în acest an.

Tronsonul Gara de Nord – Otopeni va avea un singur tren

Potrivit CFR SA, noua cale ferată spre aeroport porneşte din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 de metri, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 de metri şi un viaduct de 1,52 kilometri, care supratraversează DN1, până la noua staţie de călători, de la Terminalul Sosiri Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Pe întregul traseu a fost montată linia de cale ferată, constructorul executând în prezent ultimele lucrări de buraj şi profilare mecanică.

Proiectul „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti – FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti” prevede construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu trei podeţe, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile şi o culee) care supratraversează DN1 şi o staţie CF, cu linie dublă, la Terminalul T1.

Valoarea contractului este de 398,1 milioane de lei, iar contractantul este Arcada Company. Sursa de finanţare o constituie fondurile europene nerambursabile.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here