sâmbătă, decembrie 9, 2023
AcasăAnalize MediaBucurești, campionul destinațiilor din Europa cu potențial de dezvoltare

București, campionul destinațiilor din Europa cu potențial de dezvoltare

București este campionul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2018.

București s-a aflat în top și anul trecut, când a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2017.

Campionul destinațiilor din Europa

Potențialul de dezvoltare înregistrat de București în 2018, potrivit Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane, este de 10,7%. Datele Mastercard mai arată că București numără aproximativ 1,3 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie de ședere a turiștilor este de 1,6 zile, în timp ce valoarea medie cheltuită pe zi se ridică la 210 dolari.

Locul secund în clasament îi revine Lisabonei, cu un potențial de creștere în 2018 de 10,6%. Lisabona numără 4,9 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie pe care o petrece un turist în Lisabona este de 2,6 zile, în timp ce cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 163 de dolari.

Cel de-al treilea loc în topul orașelor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare este ocupat de Santa Cruz De La Palma, cu 9,3%. Santa Cruz De La Palma numără 5 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, turiștii petrec, în medie, în oraș 8,1 zile, iar cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 210 dolari.

 

Top 10 orașe din Europa cu cel mai mare potential de dezvoltare
Potențial de creștere în 2018 Turiști care au apelat la servicii de cazare în 2017 Durata medie de ședere în 2017 Valoarea medie a cheltuielilor pe zi în 2017 (USD)
București 10,7% 1,3 milioane 1,6 nopți $210
Lisabona 10,6% 4,9 milioane 2,6 nopți $163
Santa Cruz De La Palma 9,3% 5 milioane 8,1 nopți $210
Moscova 8,8% 2,3 milioane 3,2 nopți $126
Varșovia 8,5% 1,4 milioane 1,9 nopți $261
Hamburg 8,5% 1,5 milioane 2,2 nopți $232
Tel Aviv 8,4% 1,7 milioane 8,2 nopți $142
Copenhaga 7,8% 1,8 milioane 3,5 nopți $256
Amsterdam 7,5% 7,2 milioane 2,2 nopți $242
Berlin 7,4% 5,1 milioane 2,7 nopți $232

Indexul Global Mastercard de Destinații Urbane, care s-a extins anul acesta și include 162 de orașe, nu reprezintă doar un top al destinațiilor urbane la nivel global, ci, pe baza unei analize amănunțite a volumului de turiști și a cheltuielilor înregistrate în anul 2017, oferă, de asemenea, previziuni de creștere pentru anul 2018 și, în premieră, o viziune de ansamblu asupra duratei medii de ședere și a sumei cheltuite pe zi.

Bangkok, cel mai vizitat oraș de pe glob

În ceea ce privește topul celor mai vizitate orașe pe plan global, Bangkok se află pe primul loc în acest clasament, urmat de Londra și Paris. Următoarele cele mai vizitate orașe din întreaga lume sunt Dubai, Singapore, New York, Kuala Lumpur, Tokyo, Istanbul și Seul. Potrivit studiului Mastercard, orașele din acest top demonstrează încă o dată importanța unei infrastucturi bine puse la punct, a unei puternice culturi locale, dar și a atracțiilor turistice și de business.

Cu aproximativ 20 de milioane de vizitatori, Bangkok rămâne fruntaș în clasamentul acestui an și este puțin probabil să fie depășit, având în vedere creșterea puternică de 9,6% estimată pentru 2018. Vizitatorii tind să stea în Bangkok 4,7 nopți și să cheltuiască în medie 173 de dolari pe zi.

Indiferent de motivul pentru care oamenii aleg să călătorească, fie în interes de afaceri sau pentru relaxare, Mastercard colaborează cu un spectru larg de parteneri, inclusiv companii de turism, planificatori urbani, bănci și comercianți pentru:

  • a identifica și a aborda provocările urbane prin soluții scalabile în incluziunea digitală și dezvoltarea economică; Mastercard a lansat recent City Possible, o platformă globală destinată orașelor, instituțiilor de cercetare și organizațiilor din sectorul privat prin intermediul căreia provocările comune sunt abordate prin colaborare;
  • a simplifica accesul la serviciile urbane esențiale, cum ar fi transportul public: în peste 100 de orașe, vizitatorii și localnicii pot folosi cardul contactless Mastercard pe care îl dețin deja pentru a avea acces în trenuri și autobuze;
  • a ajuta oamenii să călătorească în siguranță, oferind servicii de planificare, facilități și conectivitate fără probleme la destinație, dar și acceptare în milioane de locații din întreaga lume;
  • a crea experiențe unice în domeniul culinar, divertisment și cumpărături în 42 de orașe Priceless din întreaga lume.

About The Author

Articole asemanătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai accesate