vineri, martie 29, 2024
AcasăAgenda ZileiUSR București lansează proiectul Străzi noi

USR București lansează proiectul Străzi noi

USR Bucureşti a lansat, prin intermediul filialei sector 6, proiectul Străzi noi, a anunțat Alexandru Gâdiuţă, într-o conferinţă de presă susţinută, la sediul USR sector 6. 

Prin proiectul Străzi noi se urmăreşte decongestionarea traficului în acest sector al Capitalei, proiect ce propune realizarea unei infrastructuri rutiere care să conecteze bulevardul Timişoara de Prelungirea Ghencea, bulevardul Ghencea de şoseaua Alexandriei şi Calea Giuleşti de bulevardul Uverturii. 

Traficul este una dintre principalele probleme ale Bucureştiului şi prin proiectul Străzi noi doreşte să demonstreze că Uniunea Salvaţi România încearcă să rezolve problemele oamenilor. 

„Prin acest proiect noi încercăm să construim, să venim alături de comunitate şi, foarte important, nu luăm totul de la zero. Sunt proiecte care există deja, sunt proiecte care sunt aprobate în diferite faze şi pe care noi încercăm, cumva, să le readucem la viaţă şi să le repunem în prim-plan. Pentru că toate aceste străzi noi există deja şi au fost discuţii la nivel de Primărie sector 6 sau Primărie Generală în diferite departamente, în diferite comisii, dar realizarea lor s-a blocat la un moment dat. Prin acest proiect noi încercăm să le readucem la viaţă şi să le punem în prim-plan şi să vedem unde s-a produs această blocare şi să intervenim”, a declarat Alexandru Gâdiuţă.

Trei artere noi propuse de Uniunea Salvaţi România ar urma să aibă o lungime totală de 5,5 kilometri şi ar costa 14,2 milioane de euro, „adică mai puţin de 1% din bugetul pe doi ani al PMB”. 

„Este un proiect de anvergură, dar realizabil. Ca fonduri, din punct de vedere financiar, nu depăşesc 1% din bugetul Primăriei Generale. Ele înseamnă de trei ori mai puţin decât bugetul de spectacole în aer liber. Doamna primar cheltuieşte pe spectacole în aer liber şi alte fanfare ale dânsei de trei ori mai mult decât ar fi necesar să construim aceste bulevarde. Cerem autorităţilor finanţare pentru aceste şosele noi care vor asigura şi linii noi de transport în comun. Nu este o soluţie doar pentru automobile, este o soluţie şi pentru transportul în comun care va fi mai rapid, o linie de comunicaţie mai rapidă între cartierele apărute în zona limitrofă a Bucureştiului. (…) În felul acesta, generând mai multe linii de transport în comun, va fi cumva o sugestie pentru cetăţeni să îşi lase maşinile proprii acasă şi să folosească aceste linii de transport”, a susţinut Ion Ştefan, coordonatorul proiectului Străzi noi. 

Cum va arăta proiectul Străzi noi

Prima legătură propusă va fi între Crângaşi şi Militari, pe traseul bd. Giuleşti – str. Dudului – Alea Lacul Morii – str. Mihai Eminescu. Aceasta va avea o lungime de 1.500 de metri, două benzi pe sens, plus pistă pentru biciclete, costul estimat fiind de 1.500.000 de euro. 

Legătura Militari – Prelungirea Ghencea va începe în strada Valea Cascadelor prin strada Valea Largă şi va ajunge până pe bulevardul Prelungirea Ghencea. Acesta va avea două benzi pe sens, bandă specială pentru transportul în comun, cu spaţiu verde intermediar, pistă de biciclete cu protecţie laterală şi aliniament de arbori pe părţile laterale, ampriza stradală va fi de 50 de metri şi va avea o lungime de 1.800 de metri, costul estimat fiind de 5.900.000 euro. 

Cea de a treia legătură va fi Drumul Taberei – Şoseaua Alexandriei, pe traseul intersecţia strada Braşov – Ghencea printr-un bulevard nou spre Şoseaua Alexandriei. Acesta va avea două benzi pe sens, spaţiu verde intermediar, pistă de biciclete cu protecţie laterală şi aliniament de arbori pe părţile laterale. Ampriza stradală va avea 50 de metri şi o lungime de 2.200 metri, costul estimat fiind de 6.800.000 de euro. 

About The Author

Articole asemanătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai accesate