După ce investigative-report.ro a publicat la sfârșitul săptămânii trecute un material prin care dezvăluiam că instituția Consiliului Județean Neamț a angajat anul trecut o fost deținută, acum am aflat că această lucrează tocmai la „imaginea” administrației județene.
Reprezentanții Consiliului Județean Neamț, condus de Ionel Arsene – Baronul de Neamț care ar fi fost în vacanță în Maldive cu Liviu Dragnea la începutul anului, au refuzat să precizeze dacă au verificat cazierul unei foste avocate care a fost angajată anul trecut să facă imagine instituției.
Printre condițiile de concurs se preciza că viitorul angajat al CJ Neamț nu trebuie să aibă condamnări. Însă, persoana selectată a fost până la urmă tocmai o fost condamnată pentru o faptă cu intenție, înșelăciunea.
Este vorba de Anica Daniela Luncanu. Ea a fost selectată dintre 17 candidați, fiind singura admisă. Fosta deținută este acum consilier în cadrul Biroului Guvernanță Corporativă, Comunicare și Imagine.
În luna mai, anul trecut, Consiliul Județean (CJ) Neamț condus de Baronul PSD – Ionel Arsene a anunțat că a selectat-o pe Anica Daniela Luncanu pentru a ocupa un post de consilier în cadrul Biroului de Guvernanță Corporativă, Comunicare și Imagine. Ea a fost unul dintre cei 17 candidați care s-au înscris pentru a ocupa acest post. Luncanu a obținut media de 85,10 puncte, cel mai mare punctaj dintre cei 17 candidati pe post. A avut cele mai mari note la ambele probe: și proba scrisă, și cea de interviu, așa cum reiese din datele publicate de CJ Neamț. Vezi articolul publicat de investigative-report.ro despre acest subiect aici.
Răspunsul semnat de Ionel Arsene
În răspunsul semnat chiar de Ionel Arsene, președintele CJ Neamț, reprezentanții instituției ne anunță că nu ne pot preciza dacă Luncanu a prezentat cazierul sau dacă acesta a fost verificat de cineva pentru că aceste date sunt cu caracter personal în opinia lor.
Mai jos prezentăm integral atribuțiile pe care trebuie să le îndeplinească Anica Daniela Luncanu la CJ Neamț în calitate de consilier:
1. Organizează, împreună cu alte persoane desemnate, conferințe de presă periodice, briefing-uri, întâlniri pe teren cu reprezentanții presei, ori de câte ori este cazul.
2. Întocmește zilnic rezumatul materialelor apărte în presa locală și centrală și informează persoanele din cadrul instituției, direct interesate de aperițiile din mass-media, în legătură cu preblemele semnatele în presă, în a căror rezolvare este în competența instituției.
3. Participă la organizarea de conferințe de presă.
4. Contribuie la actualizarea bazei de date referitoare la rerpezentanții mass-media locală, regională și centrală.
5. Participă, împreună cu alte persoane desemnate, la transmiterea spre publicare în mass-media a anunțului pentru convocarea ședințele de plen a Consiliului Județean Neamț.

6. Întocmește lista persoanelor care doresc să participe la ședințele Consiliului Județean Neamț și a persoanelor care doresc să ia cuvântul în cadrul ședințelor de plen.
7. Participă la organizarea unor activități ocazionate de primirea unor reprezentanți ai instituțiilor și autorităților administrației publice centrale și locale, patronare, sindicate, presă, organizații nonguvernamentale etc cu ocazia unor reuniuni desfășurate în cadrul instituției.
8. Elaborează șu actualizează permanent calendarul zilelor mondiale aniversărilor și evenimentelor cu impact asira activității Consiliul Județean Neamț.
9 Face propuneri privind teme de interes din activiatea Consiliului Județean Neamț, care să fie prezentate public.
10. Asigură un fond de documentare și arhivare, în vederea promovării imaginii Consiliului Județean Neamț.