Această situaţie gravă este, de fapt, adevărata cauză pentru rămânerea la sol a aeronavelor TAROM!
„Practic, TAROM nu are în momentul de faţă o persoană în funcţia de Director General, ceea ce periclitează grav menţinerea în condiţii de valabilitate a certificatului de operator aerian (AOC).Aici nu vorbim despre o simplă dispută politică! Vidul managerial creat, chiar şi pentru câteva ore, alături de imixtiunile politice abuzive au întrerupt continuitatea existenţei unei persoane la conducerea TAROM pe funcţia de Director General, ceea ce, de fapt, generează un pericol iminent, atâta vreme cât AOC se suspendă de drept în condiţiile inexistenţei în funcţie a unui Director General, chiar şi interimar”, afirmă liberalul.
Răzvan Cuc este artizanul dezastrului de la TAROM
Consecinţele unei asemenea situaţii sunt uriaşe şi nu pot fi trecute cu vederea, deoarece pasagerii şi aeronavele nu mai sunt de facto sub umbrela de protecţie a unui AOC valabil.
„Singura soluţie de avarie este ca actualul Consiliu de Administraţie al TAROM să numească de urgenţă un Director General interimar care să fie comunicat Autorităţii Aeronautice Civile Române pentru a se asigura continuitatea valabilităţii certificatului de operator aerian. Cu fiecare zi care trece în care ministrul Cuc patronează acest minister – demis fiind, echivalează cu prăbuşirea companiei TAROM”, mai acuză Lucian Bode.
„Eu cred în familie, în carieră şi TAROM. TAROM este a doua mea familie. Domnul Cuc a trecut o linie când a considerat că-şi poate bate joc de cariera şi profesia unui om. Planul meu profesional este de a livra o strategie pentru TAROM pe termen lung, iar eu l-am crezut pe domnul Cuc, considerând că putem construi împreună aşa ceva”, a declarat Mezei.
Aceasta a fost audiată, în calitate de martor, într-un dosar deschis de procurorii anticorupţie, după ce l-a acuzat public pe Răzvan Cuc că, în ziua moţiunii de cenzură, acesta i-ar fi cerut să reţină aeronave la sol.