Peste 12 milioane de lei au fost investiți de primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, în publicitatea ”de sector”, pentru a închide gura presei și a asigura liniștea mediatică în sectorul 3 al Capitalei. Banii au fost cheltuiți pentru a-i anunța și conștientiza pe români de teza faianțarului Negoiță, ”Sectorul 3, cei mai buni!”, un fel de ”I Love Sector 3”, dar pe bani mulți.
Campaniile promovate de mass media îndopată cu banii cetățenilor din Sectorul 3, au fost ”Curățenie în Sectorul 3”, ”Învățământ dual în Sectorul 3”, ”Donații pentru comunitate” și ”Primăria non-stop”.
”În 2019 și 2020, 12 milioane de lei din bugetul public al sectorului 3 au ajuns la mai multe trusturi de presă din România, pentru promovarea a patru campanii locale. Digi24, Digi Sport, Antena 3 și România TV au primit cele mai mari sume, toate de ordinul milioanelor de lei. Pe lângă asta, Robert Negoiță a investit sute de mii de lei în radio, online, dar și în presa scrisă”. – dezvăluie publicația Buletin.de București.
Cei mai mulți bani au fost dați posturilor tv Digi 24, Digi Sport (2,37 milioane lei), Antena 3 (2,1 milioane lei) și România TV (1,68 milioane lei), dezvăluie Buletin de București.
Potrivit aceleiași surse, în online au fost aruncați 2,6 milioane lei, siteurile preferate de Negoiță fiind hotnews.ro, ziare.com, stiripesurse.ro, cancan.ro, libertatea.ro și gsp.ro.
Sume importante au fost date și posturilor de radio, precum Digi FM (366 mii lei), Kiss FM și Rock FM (337 mii lei), Radio Zu (322 mii lei), Radio Guerilla etc etc.
Iată răspândirile banilor de la Sectorul 3 pentru presa flămândă și degrabă legată la ochi:
Nume publicații |
Sumă totală |
---|---|
Digi 24, Digi Sport | 2.373.421 RON |
Antena 3 | 2.122.811 RON |
Romania TV | 1.682.109 RON |
*hotnews.ro, ziare.com, evz.ro, adevarul.ro, zf.ro, click.ro | 727.072 RON |
Realitatea TV | 472.452 RON |
B1 TV | 450.920 RON |
Digi FM | 366.106 RON |
Kiss Fm, Rock Fm | 337.058 RON |
Radio Zu | 322.059 RON |
TVR1 | 311.700 RON |
digi24.ro, digisport.ro | 260.269 RON |
cancan.ro, prosport.ro | 244.134 RON |
DcNews.ro | 241.196 RON |
Virgin FM, Radio Romania București, Radio Guerrila | 238.228 RON |
PSNews.ro | 237.816 RON |
stiripesurse.ro | 196.034 RON |
libertatea.ro, gsp.ro, elle.ro, gsp.ro | 171.307 RON |
Online** | 168.346 RON |
Radio** | 162.542 RON |
Europa Fm | 139.454 RON |
Kiss Fm | 129.036 RON |
Magic Fm | 115.612 RON |
UTV | 98.672 RON |
Comedy Central | 76.509 RON |
digi24.ro | 76.414 RON |
libertatea.ro | 65.910 RON |
stireazilei.ro | 64.504 RON |
jurnalul.ro (Antena 3) | 57.847 RON |
Radio Guerilla | 42.615 RON |
Libertatea | 37.750 RON |
National.ro | 37.624 RON |
gsp.ro | 37.119 RON |
Gazeta sporturilor | 12.057 RON |
Libertatea pentru femei | 6.769 RON |
Tabel realizat de Buletin.de București.
În Sectorul 1, primarul Tudorache a platit sute de mii de euro pentru reclama unui spital inexistent
Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a dezvăluit și ea, după ca a ajuns la primărie, sumele exorbitante cu care colegul de partid al lui Negoiță, primarul de diamant Daniel Tudorache, a cumpărat presa. Spre exemplu, pentru un singur spot publicitar al unui spital care nu exista, mass media agreate de PSD au fost îndopate cu peste 300.000 de euro, astfel:
- B1 TV: 100.050 euro pentru 667 spoturi;
- Romania TV: 70.000 euro pentru 75 spoturi;
- Digi 24: 70.000 euro pentru 75 spoturi;
- Luju.ro: 50.000 euro;
- Luis Lazarus Live: 30.000 euro.
la care se adaugă
- Antena 3: 314.370 lei net pentru 270 de difuzări
- RTV: 274.183,96 lei net pentru 267 de difuzări
- B1 TV: 35.868,33 lei net pentru 270 de difuzări
Iată ce scria recent Clotilde Armand, primarul Sectorului 1, pe pagina sa de Facebook: