marți, august 3, 2021
AcasăAnalize MediaPolitrucii pro-ruși care controlează Televiziunea Română au achiziționat, pe banii noștri, o...

Politrucii pro-ruși care controlează Televiziunea Română au achiziționat, pe banii noștri, o nouă producție rusească: ”Godunov”

Televiziunea Română, o instituție bugetofagă care înghite anual aproape 100 milioane de euro de la buget, a achiziționat un nou serial istoric rusesc, ”Godunov”, pe care îl va difuza începând din 23 iunie, spre deliciul iubitorilor civilizației barbarilor din est.

Politrucii pro-ruși care conduc postul public de televiziune fac tot posibilul ca, pe banii noștri, să îndulcească imaginea celui mai mare adversar al civilizației occidentale, Rusia, indiferent de formele ei de ”agregare”, achiziționând și promovând producții rusești, sau având în centru civilizația rusă, precum Ecaterina, Garda Albă, Matilda sau „Einstein: Teoria iubirii”.

Potrivit TVR, producția rusească ”Godunov” ”este una dintre cele mai bune miniserii istorice realizate vreodată și poate fi urmărită din 23 iunie, în fiecare miercuri şi joi, de la ora 23.00”.

Dincolo de propaganda pro-rusă, făcută de cozile de topor de la vârful TVR, achiziția unor astfel de producții rusești are loc, potrivit G4Media, pe fondul sancțiunilor generalizate în UE și NATO la adresa Rusiei după anexarea ilegală a Crimeei, războiul declanșat în Ucraina, imixtiunea în alegeri, atacurile cibernetice și campaniile de propagandă menite să destabilizeze societățile occidentale.

Televiziunea română, care a înghițit în perioada 2016-2020 peste 2,4 miliarde de lei (peste 500 milioane de euro) de la bugetul de stat, este o instituție mass media complet deprofesionalizată și folosită în interesul exclusiv al partidelor și coalițiilor politice care ajung la putere.

Anul trecut, TVR a fost pe locul 8 în topul audienței, ca și în 2019, fiind depășită de departe de ProTv, Antena1 sau Kanal D, ca să nu mai vorbim de posturile private de dezinformare precum Antena 3 și România TV, care s-au dovedit mult mai bune decât postul public de dezinformare.

Luna trecută, fosta șefă a postului public de televiziune, Doina Gradea, numită de alianța toxică PSD-ALDE, a fost schimbată cu interimara Ramona Săseanu, scoasă din pălăria PNL printr-o procedură declarată deja, de CCR, neconstituțională.

Dan Badea
Jurnalist de investigații din 1990, licențiat în matematică. Instituții mass media pentru care am lucrat în ultimii 30 de ani: Expres, Ultimul Cuvânt, Tele7 abc, Televiziunea Română, Evenimentul Zilei, Adevărul, Bilanț, Prezent, Interesul Public, Gardianul, Curentul. Autor al volumului ”Averea Președintelui. Conturile Ceaușescu” - Nemira, 1998.
Articole asemanătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cele mai accesate